Hondenuitlaatparkje bij de Weidebloemtunnel, een goed idee?

Reacties uitgeschakeld voor Hondenuitlaatparkje bij de Weidebloemtunnel, een goed idee?

Enige tijd geleden zijn we benaderd met de vraag of het mogelijk is om een hondenuitlaatparkje te maken van een deel van het grasveld bij de Weidebloemtunnel, tussen de vaart en het watertje bij de Ranonkelweg. Hier hebben we over nagedacht en schetsen gemaakt. We behartigen de belangen van alle bewoners, dus ook de niet-hondenbezitters die misschien hun rondje om het water willen kunnen blijven maken. Daar is in onze schets rekening mee gehouden.

“Hoeveel interesse is er eigenlijk in een hondenuitlaatparkje?”, vraagt de gemeente dan. Dat willen wij ook wel eens weten. Daarom willen we u vragen of  u een hondenuitlaatparkje op deze plek kunt waarderen of juist niet? Zou u er met uw hond gebruik van maken? We horen ook graag de mening van niet-hondenbezitters.

We lezen graag uw reacties via Facebook of via mail: weidebloembuurtvereniging@gmail.com.

Klik op de foto voor een vergroting