Wij zoeken een nieuwe voorzitter!

Reacties uitgeschakeld voor Wij zoeken een nieuwe voorzitter!

De Weidebloembuurtvereniging is op zoek naar een nieuwe voorzitter. Bent u op zoek naar:

• Een nieuwe uitdaging dicht bij huis?
  • Zinvolle tijdsbesteding die bijdraagt aan de Weidebloembuurt?
  • En zit u vol met goede ideeën?

Dan is deze functie iets voor u!

Heeft u interesse of vragen? Neem dan contact op via weidebloembuurtvereniging@gmail.com.

Wat doet de Weidebloembuurtvereniging?

De vereniging is in het begin van de 90-er jaren opgericht en zet zich in voor het woonplezier in de Weidebloembuurt. Het doel van de vereniging is om zo goed mogelijk de belangen te behartigen van de bewoners bij onder andere gemeentelijke projecten. Te denken valt aan wijzigingen bestemmingsplannen, verbetering van verkeerssituaties of herinrichting van de wijk. Maar ook projecten die de wijk aangenamer maken en de onderlinge samenhang verbeteren.

Wat doet de voorzitter?

De belangrijkste taak van de voorzitter is te zorgen dat de vereniging goed functioneert. Het bestuur vergadert 7 à 8 keer per jaar en bestaat momenteel uit 3 leden. Omdat de huidige voorzitter heeft aangegeven zijn taken neer te gaan leggen, zijn wij op zoek naar versterking.

Wat vragen we van u?

In een nieuwe voorzitter hopen we iemand te vinden die:

• Vol zit met goede ideeën;
  • Deze ideeën tot uitvoering wil brengen, samen met anderen;
  • Makkelijk kan praten en netwerken;
  • Het leuk vindt om zich in te zetten voor een mooie buurt;
  • Houdt van gezelligheid.

Wat bieden we?

Wanneer u onze nieuwe voorzitter wordt krijgt u:

• De mogelijkheid om onderdeel te zijn van één van de weinige buurtverenigingen in Berkel en Rodenrijs;
  • Een kans om een bijdrage te leveren aan de Weidebloembuurt;
  • De mogelijkheid om met de gemeente in gesprek te gaan;
  • 7 à 8 avonden interessante gesprekken over de buurt in een gezellige sfeer.