23 mei Wijkbijeenkomst Weidebloembuurt

Reacties uitgeschakeld voor 23 mei Wijkbijeenkomst Weidebloembuurt

Op donderdag 23 mei organiseert de Weidebloembuurtvereniging de jaarlijkse wijkbijeenkomst  voor inwoners van de Weidebloembuurt. Tijdens de bijeenkomst gaan we het hebben over ‘Veiligheid in de wijk’.

Veiligheid in de wijk

Wat is buurtpreventie, hoe werkt het en hoe kunt u deelnemen? Waar hangen de AED apparaten die na burgerinitiatieven in de wijk zijn geplaatst en in welke gevallen kunt u die gebruiken? Hoe is het gesteld met de brandveiligheid in uw huis en welke maatregelen kunt u nemen om dit te verbeteren?

Deze vragen worden beantwoord door verschillende gastsprekers. Tijdens de bijeenkomst wordt ook de ALV van de Weidebloembuurtvereniging gehouden. Daarnaast bied de bijeenkomst een uitgelezen mogelijkheid om uw buren of andere wijkbewoners te ontmoeten.

Wanneer:           donderdag 23 mei vanaf 20:00 uur

Waar:                  de trouwzaal van het gemeentehuis

Voor wie:           wijkbewoners van de Weidebloembuurt

Bijlagen:

agenda ALV 23 mei 2019

jaarverslag 2018

financieel jaarverslag 2018 en begroting 2019

Enquête

Tevens willen wij u vragen onze enquête in te vullen. Dit neemt slechts enkele minuten van uw tijd in beslag.

Klik daarvoor op de volgende link:

Heel hartelijk dank!