Plan gemeente Lansingerland met betrekking tot de Klaverweide.

Reacties uitgeschakeld voor Plan gemeente Lansingerland met betrekking tot de Klaverweide.

De gemeente Lansingerland is van plan de Klaverweide te verbeteren en groot onderhoud te geven. Hierbij wordt aan de bewoners gevraagd om te kiezen uit een aantal speeltoestellen. Voor meer informatie verwijzen we naar de onderstaande brief met bijlages.

De wijkvereniging Weidebloembuurt behartigt de belangen van de leden. De reacties van de leden worden via de wijkvereniging afgestemd met de gemeente. Mocht u willen reageren op de voorgestelde maatregelen voor het groen en/of op de speelvoorziening dan kan dit ook via de wijkvereniging. Mail dan naar weidebloembuurtvereniging@gmail.com.

Hieronder staan links naar:
De brief van de gemeente (pdf)
Het ontwerp van de vernieuwde Klaverweide en de keuze van de speeltoestellen (pdf)

Op onderstaande foto’s kunt u het ontwerp ook bekijken. Klik op de foto voor een vergroting

Bestaande  en nieuwe situatie Beplantingsplan Speelvoorziening en keuze toestellen